پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21456
تعداد نظرات: ۰

بخشی از مراتع و باغ های روستای “سهو” دشتی آتش گرفت که شنبه شب با اقدام بموقع نیروهای محلی، آتش‌نشانی و امداد و نجات این شهرستان بطور کامل مهار شد. به گزارش «صدای استان»؛ فرماندار دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در دو روز اخیر (جمعه و شنبه) بخش هایی از…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 5 خرداد 1398 - 12:28

بخشی از مراتع و باغ های روستای “سهو” دشتی آتش گرفت که شنبه شب با اقدام بموقع نیروهای محلی، آتش‌نشانی و امداد و نجات این شهرستان بطور کامل مهار شد.

به گزارش «صدای استان»؛ فرماندار دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در دو روز اخیر (جمعه و شنبه) بخش هایی از مراتع و باغ های روستای سهو دهستان طسوج این شهرستان دچار آتش سوزی شد که نیروهای امداد و نجات و گروه‌های ویژه منابع‌طبیعی و هلال احمر شهرستان به همراه تیم آتش‌نشانی شهرداری خورموج بموقع در موقعیت حضور یافته و آتش را خاموش کردند.

عبدالله نادری افزود: خشکی دشت ها، هوای گرم و سوزان و وزش باد، مراتع و باغ ها را مستعد آتش سوزی کرده و کوهستانی بودن و صعب‌العبور بودن منطقه نیز گسترش آتش را  آسانتر کرده است.
فرماندار دشتی، از مردم و طبیعت گردان خواست نهایت احتیاط و اقدامات پیشگیرانه را در مواجهه با طبیعت در این روزها رعایت کنند تا از بروز آتش سوزی در مراتع و باغ ها و مناطق کوهستانی شهرستان جلوگیری شود.

نادری از همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و دوست داران محیط زیست و مردم محلی در مهار بموقع آتش سوزی باغ ها ومراتع منطقه سهو قدردانی کرد و اظهار داشت: میزان خسارت ناشی از این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

روستای سهو با ۲۰۰ نفر جمعیت از مناطق خوش آب و هوا و دارای جنگل های بادام کوهی، بنک، کنار شهرستان دشتی در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا