جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21224
تعداد نظرات: ۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم خبر از برگزاری پنجمین جشنواره اذان در شهرستان دیلم را داد.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، زهره محنایی با اعلام این خبر گفت : این جشنواره، به منظور شناسایی استعدادها…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 اردیبهشت 1398 - 13:15

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم خبر از برگزاری پنجمین جشنواره اذان در شهرستان دیلم را داد.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، زهره محنایی با اعلام این خبر گفت : این جشنواره، به منظور شناسایی استعدادها در بین سنین Related imageمختلف و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه به ویژه تاثیر گذاری در نسل نوجوان و جوان برگزار می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری شهرستان ظرفیتی بسیار مناسب برای ترویج فعالیتهای دینی و مذهبی درمساجد هستند افزود: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به فضای دینی نیاز دارد و برگزاری چنین برنامه های معنوی موجب ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و باعث آگاهی و جذب بیشتر آنان در برنامه های مذهبی می شود.

 

محنایی ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار خوبی برای برگزاری برنامه های معنوی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و اظهار داشت : ترویج نماز، نمازشناسی و اهمیت و توجه بیشتر به مساجد که یکی از ارکان مهم و مقدس در جامعه می باشد می تواند بستری مناسب و تاثیر گذار برای توسعه و تقویت فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه باشد .

 

 

گفتنی است این جشنواره در نیمه اول خردادماه برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند از تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه یا بصورت حضوری یا با شماره تلفن های ۳۳۲۴۰۴۵۰-۳۳۲۴۰۴۶۰ تماس حاصل نمایند و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا