پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21064
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس شورای شهر بوشهر طی پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.در متن این پیام آمده است:   روز معلم روز قدرشناسی و سپاس گزاری است. همه کسانی که بر مسند های  اقتصادی،سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تکیه زده اند، چه رییس جمهور و وزرا و چه نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 12 اردیبهشت 1398 - 13:36

صدای استان : رییس شورای شهر بوشهر طی پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.در متن این پیام آمده است:

 

Image result for ‫ابوذر دهدار شورای شهر بوشهر‬‎روز معلم روز قدرشناسی و سپاس گزاری است. همه کسانی که بر مسند های  اقتصادی،سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تکیه زده اند، چه رییس جمهور و وزرا و چه نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر و روستا، استاندران و فرماندارن و همه ی مدیران کل و … همه و همه،  مرهون آموزه های معلمان و رنج و تعب آموزگاران در مسیر آموزش و تربیت نسل های مختلف بوده و هستند. معلم، چراغ فرا روی همه شهروندان جهت نیل به تحقق یک جامعه ی آرمانی و رو به توسعه است. جامعه ای که در آن حرمت معلم پاس داشته شود یعنی در آن جامعه، دانش دارای ارج و قرب است و در نتیجه رو به توسعه و کمال است.

 

روز معلم بهانه ای است تا همه قدرشناس یکی از مهم ترین اقشار و صنوف فرهیخته و انسان های لایق باشیم. من به سهم خودم در این روز درود و سپاس خود را به تک تک معلمانی که از دوران ابتدایی تا آموزش عالی به من آموخته اند تا انسان بهتری باشم نثار می کنم. هفته معلم را به همه معلمان و اساتید تبریک گفته و آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمامی این فرهیختگان و قافله سالاران کاروان دانش دارم.

 

ابوذر دهدار

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر


برچسب ها: #ابوذر دهدار
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا