شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21060
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شهردار خارگ طی پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.در متن این پیام آمده است: بسمه تعالی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و ترویج علم و معرفت است که همگان باید فرصت را در این…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 12 اردیبهشت 1398 - 13:31

صدای استان : شهردار خارگ طی پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و ترویج علم و معرفت است که همگان باید فرصت را در این هفته غنیمت شمرده و قدردان زحمات معلمان دلسوز و زحمتکش باشیم. چنانچه در جایی معلمی بعنوان پیشه‌ی انبیاء و در ادامه‌ی مسیر نورانی الهی برای تعالی انسانها مطرح می‌گردد.

 

 

از این منظر کلیه‌ی ساختار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این روزگار، وامدار تلاش و از خودگذشتگی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت رابه تاسی از پیامبران الهی روشن و فروزان نگاه داشته اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهید  والامقام استاد مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه فرهنگیان، مدیران و معلمان به ویژه معلمان و فرهنگیان پرتلاش جزیره خارک تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامتی را برای همه عزیزان از خداوند متعال خواستارم .

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ


برچسب ها: #خارگ
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا