جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 19566
تعداد نظرات: ۰

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بررسی تعرفه های درآمدی این شهرداری برای سال آتی نیازمند بکارگیری کارشناسان نخبه و متخصص در حوزه بودجه، هزینه و درآمد است.به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا، اکبر توسلی روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: وقتی برای طراحی یک پارک هزینه‌ای…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 18 دی 1397 - 09:31

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بررسی تعرفه های درآمدی این شهرداری برای سال آتی نیازمند بکارگیری کارشناسان نخبه و متخصص در حوزه بودجه، هزینه و درآمد است.به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا، اکبر توسلی روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: وقتی برای طراحی یک پارک هزینه‌ای چند میلیاردی صورت می‌گیرد شایسته است در ارتباط با بودجه و تعرفه‌های درآمدی نیز به فراخور اهمیتش کارشناس بکار گرفته شود.

وی بیان کرد: همچنین وقتی ۸۰ درصد بودجه شهرداری از محل اعتبارات ارزش افزوده است کاهش و افزایش تعرفه‌ها به نوعی بی نتیجه است.
توسلی ادامه داد: بخش قابل توجهی از بودجه یکهزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی شهرداری بوشهر برای امسال محقق نشده که این خود نشان از نبود کار کارشناسی در تعریف تعرفه‌های درآمدی شهرداری است.
وی اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی با همه ضرر و زیانی که برای شهر بوشهر به دنبال داشته خروجی مناسبی ندارد.
توسلی افزود: این مجموعه باعث خسارت جبران ناپذیری به تاسیسات زیر زمینی، منحول‌های سطح شهر، آسفالت و رنگ آمیزی‌های شهر بوشهر شده است.


برچسب ها: #اکبر توسلی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا