جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18800
تعداد نظرات: ۳

«صدای استان»: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سایت دفن پسماند بوشهر با رعایت استانداردها و با توجه به ملاحظات زیست محیطی ایجاد شود. «صدای استان»؛ در اوایل هفته ای که گذشت در معیت سرپرست محترم سازمان پسماند شهرداری بوشهر ، نشست صمیمی با مدیر کل محترم محیط زیست استان جناب آقای دکتر فرهاد قلی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 10 آذر 1397 - 11:21

«صدای استان»: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سایت دفن پسماند بوشهر با رعایت استانداردها و با توجه به ملاحظات زیست محیطی ایجاد شود.

«صدای استان»؛ در اوایل هفته ای که گذشت در معیت سرپرست محترم سازمان پسماند شهرداری بوشهر ، نشست صمیمی با مدیر کل محترم محیط زیست استان جناب آقای دکتر فرهاد قلی نژاد بعمل آمد.

در این نشست مطالبات و خواسته های شهروندان بوشهری در خصوص محیط زیست شهری، همکاری در زمینه مجوزهای سایت دفن و کارخانه بازیافت پسماند فعلی مستقر در جاده نیروگاه ، تشکیل کارگروه مدیریت پسماند ویژه مرکز استان، آموزش شهروندی در زمینه محیط زیست ، ارزیابی زیست محیطی در روند مطالعات پروژه ها، مطرح که مورد استقبال جناب مدیر کل قرار گرفت. در راستای این پیگیری به منظور رتق و فتق سریعتر به تصمیمات متخذه روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۸ به اتفاق جناب دکتر فرهاد قلی نژاد و مهندس شجاعی و همکاران محترم بازدید میدانی از محل سایت دفن، پسماند و کارخانه بازیافت شهرداری بوشهر صورت پذیرفت.
در اینجا از لطف جناب آقای دکتر فرهاد قلی نژاد که به منظور همکاری بیشتر شخصا در این بازدید شرکت داشت کمال قدردانی بعمل می آید همچنین از جناب مهندس شجاعی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند که اخیراً در راه اندازی کارخانه بازیافت تولید کیسه زباله انجام داده است تشکر می گردد.

شایان ذکر است در مطالعات قبلی، سایت دفن پسماند در ۴۰ کیلومتری حومه بوشهر در اراضی روستای جائینک پیش بینی گردیده که همواره مورد اعتراض و مخالفت ساکنان آن منطقه و فرماندار محترم تنگستان را به همراه داشته است حال در صورتی که شهرداری بندر بوشهر مطابق استانداردها اهتمام لازم را به رعایت ملاحظات زیست محیطی معمول نماید تحولی مطلوب در مدیریت هزینه و زمان در این بخش پسماند شهری برای شهر و شهروندان حاصل می گردد.

گفتنی است کارگروه مدیریت پسماند استان نیز که بیش از ۵-۶ سال گذشته بطور کلی تعطیل بوده انتظار است با پیگیریهای لازم مجدداً ادامه کار داشته باشد.

اکبر توسلی
نماینده مردم فهیم بوشهر در شورای شهر دوره پنجم


برچسب ها: #اکبر توسلی
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
11:21 - 1397/09/10

با سلام و درود بر مهندس توسلی عزیز و سخت کوش

ناشناس
11:21 - 1397/09/10

دروود بر دکتر یلز نژاد مرد خستگی ناپذیر محیط زیست
امروز با توجه به مشکلات سیل آسیب های ناشی از آن محیط زیست به مردانی چون شما بیش از پیش نیاز دارد.

ناشناس
11:21 - 1397/09/10

دروود بر دکتر قلی نژاد مرد خستگی ناپذیر محیط زیست
امروز با توجه به مشکلات سیل آسیب های ناشی از آن محیط زیست به مردانی چون شما بیش از پیش نیاز دارد.

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا