پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18504
تعداد نظرات: ۰

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شش‌ماهه اول سال‌جاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۵۳۶ نفر از کارکنان این مجموعه اعطاشده است.  به گزارش « صدای استان »؛ مهندس حسین حمایتی در گفتگو با روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امور رفاهی و ورزشی…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 آبان 1397 - 09:30

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شش‌ماهه اول سال‌جاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۵۳۶ نفر از کارکنان این مجموعه اعطاشده است. 

به گزارش « صدای استان »؛ مهندس حسین حمایتی در گفتگو با روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امور رفاهی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمات مختلفی را به کارکنان ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد ریال جبران خسارت درمانی از طریق خدمات بیمه مکمل درمان به کارکنان و خانواده آنان اشاره کرد.
وی بیان داشت: اجرای پوشش خدمات بیمه تکمیلی برای کارکنان و افراد خانواده به تعداد ۵ هزار نفر، اجرای تقسیطی خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه خودرویی با تخفیف برای کارکنان و اعضاء خانواده به تعداد تقریبی ۶۰۰ فقره و صدور بیمه‌نامه آتش‌سوزی ساختمان‌های اداری و تجهیزات آن از دیگر خدمات امور رفاهی دانشگاه است.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با مراکز درمانی از جمله دندانپزشکی، سونوگرافی، آزمایشگاه و بیمارستان‌های خصوصی، صدور بیمه‌نامه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان با ۲۵ درصد تخفیف گروهی و راه‌اندازی سامانه تحت وب امور بیمه‌ای جهت ثبت‌نام بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی بخشی از خدمات امور رفاهی دانشگاه است.
مهندس حمایتی به تحت پوشش قرار دادن بیمه عمر برای کلیه افراد شاغل و بازنشسته به تعداد بیش از ۷ هزار نفر اشاره‌کرده و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال جبران خسارت بیمه عمر به فوت‌شدگان و به تعداد ۲۲ نفر پرداخت شد.
وی اظهار داشت: انعقاد قرارداد با استخر بین‌المللی کوثر جهت استفاده کارکنان در طول هفته، انعقاد قرارداد با مراکز و فروشگاه‌های متعدد در زمینه خرید اقساطی کالا و خدمات و انعقاد قرارداد با سینما بهمن جهت ارائه بلیط نیم‌بها به کارکنان و خانواده‌های ایشان جزو خدمات رفاهی به کارکنان این مجموعه است.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اسکان رایگان کارکنان جهت مأموریت‌های اداری و غیر اداری، هماهنگی و اسکان همکاران در مهمان‌سراهای وابسته به وزارت بهداشت، ارائه خدمات مهدکودک برای فرزندان کارکنان، برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های آنان در مناسبت‌های خاص از دیگر خدمات این مجموعه است.
مهندس حمایتی بیان داشت: ارایه بلیط نیم‌بهای استخر بین‌المللی منطقه ویژه اقتصادی به کارکنان دانشگاه، تهیه بلیط کنسرت‌های مختلف برای کارکنان با تخفیف ویژه، برگزاری مسابقه جهت اعضاء هیئت‌علمی بانوان در رشته (دارت) و آقایان در رشته (تنیس روی میز، دارت، شطرنج)، برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت ۸ تیم از مدیریت تابعه دانشگاه و برگزاری کلاس‌های تابستانه ویژه خانواده کارکنان (بانوان و فرزندان) از دیگر خدمات رفاهی و ورزشی به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا