پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18467
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مأموران دریابانی گناوه پس از درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند. به گزارش «صدای استان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ فرمانده دریابانی استان بوشهر ؛ مأموران دریابانی پس از گرفتن گزارش های مردمی درباره حمل مواد مخدر تعدادی از سوداگران مرگ از راه دریا با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 آبان 1397 - 09:07

صدای استان : مأموران دریابانی گناوه پس از درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ فرمانده دریابانی استان بوشهر ؛ مأموران دریابانی پس از گرفتن گزارش های مردمی درباره حمل مواد مخدر تعدادی از سوداگران مرگ از راه دریا با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی آنها شدند و

سردار رضایی نژاد افزود: مأموران پایگاه دریابانی گناوه در اقدام عملیاتی یک فروند شناورقاچاقجیان مواد مخدرمسلح درآبهای بندرگناوه راتعقیب کردند که قاچاقچیان بدون توجه به هشدار و دستور توقف مأموران دریابانی، تیراندازی کردند که این امر موجب درگیری باماموران شد و با آتش پرحجم دریابانان مواجه شدند.

وی افزود : در این عملیات دونفرازقاچاقچیان زخمی ویک نفردستگیر و مقدار ۹۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار رضایی نژاد با اشاره به اینکه یک شناور لنج و یک قایق تندرو از قاچاقچیان توقیف شد افزود : دستگیر شدگان این عملیات پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تشکر از همکاری مردم با این نهاد گفت : مأموران دریابانی در آمادگی کامل بسر می برند و آبهای ساحلی استان بوشهر برای سوداگران مرگ نا امن است.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا