چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18260
تعداد نظرات: ۰

«صدای استان » ؛ تیم بهمن  شبانکاره  به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان دشتستان رسید. مسابقات فوتبال  نونهالان شهرستان دشتستان که با حضور ۶ تیم  در٢گروه ۳ تیمى از یکماه پیش آغاز شده بود، به ایستگاه پایانى خود رسید. تیم بهمن شبانکاره در دور گروهى با شکست تیمهاى استقلال برازجان و پرسپولیس برازجان توانسته…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 مهر 1397 - 09:37

«صدای استان » ؛ تیم بهمن  شبانکاره  به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان دشتستان رسید.

مسابقات فوتبال  نونهالان شهرستان دشتستان که با حضور ۶ تیم  در٢گروه ۳ تیمى از یکماه پیش آغاز شده بود، به ایستگاه پایانى خود رسید.
تیم بهمن شبانکاره در دور گروهى با شکست تیمهاى استقلال برازجان و پرسپولیس برازجان توانسته بود بعنوان صدرنشین به دور حذفى صعود کند.
تیم بهمن شبانکاره در نیمه نهایى نیز پس از شکست تیم اتحاد سعداباد  به فینال مسابقات راه پیدا کرد.در فینال این مسابقات یکشنبه ۲۲ مهرماه دو تیم بهمن شبانکاره و پارسه برازجان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم فوتبال بهمن  بود که توانست با نتیجه یک بر صفر تیم پارسه برازجان را شکست دهد و مقتدرانه و بدون باخت بعنوان قهرمانى این مسابقات دست پیدا کند.
مدیریت این باشگاه ورزشی حسین پاکدل می‌باشد که تمامی بازیکنان این تیم از مدرسه فوتبال همین باشگاه هستند که زیر نظر مربی خوش اخلاق این تیم اقای رضا قاسمی پرورش یافته اند.

برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا