جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18238
تعداد نظرات: ۰

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد: ۴۳۱ میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان استان بوشهر مورد بخشودگی قرار گرفت. به گزارش «خلیج فارس» به نقل از روابط عمومی این بانک؛ شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ۴۳۱ میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان را با استفاده از اعتبار تبصره ۳۵…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 مهر 1397 - 13:01

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد: ۴۳۱ میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان استان بوشهر مورد بخشودگی قرار گرفت.

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از روابط عمومی این بانک؛ شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ۴۳۱ میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان را با استفاده از اعتبار تبصره ۳۵ و بند (و) تبصره ۱۶ ، مورد بخشودگی قرار دادند.

مجید یوسفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت ، این بانک با توجه به سیاست های دولت و نقش حمایتی خود بیشترین عملکرد را در جذب تبصره ۳۵ و بند واو تبصره ۱۶ در حمایت از کشاورزان خسارت دیده داشته است و بیش از ۴۳۱ میلیارد ریال سود و جرایم تسهیلات معوق تعداد  ۴۶۷۴ نفر از بدهکاران بوده مورد بخشودگی قرار گرفته که خوشبختانه بانک کشاورزی به  عنوان بانک پیشرو در این زمینه عمل کرده است.

وی افزود در اجرای  بند خ ماده ۳۳ قانون ،منتظر رفع ابهامات دستورالعمل اجرایی از سوی هیئت تطبیق مجلس هستیم و پس از ابلاغ نهایی از سوی بانک مرکزی ، آمادگی لازم برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده را داریم و بانک هیچ گونه مشکلی برای اجرای مصوبه فوق ندارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا