سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29927
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : موکب داران هر ساله پیاده روی اربعین حسینی امسال پذیرایی از مدافعان سلامت و بیماران کرونایی را جایگزین پذیرایی از زائران کردند .

تاریخ انتشار: جمعه ، 18 مهر 1399 - 14:37

خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ کرونا در کنار تمام بلاها و مصیبت‌هایی که با خود به کشور آورد، اما در پشت پرده اتفاقات خوبی را رقم زد، اتفاقاتی که شاید پیش‌تر تا این حد دیده نمی‌شد اما این روزها دیگر برای همه مردم و حتی مسئولین قابل‌توجه است.

طبخ غذای بیمارستان شهدای خلیج فارس توسط موکب‌دارن سیدالشهدای دلوار

با شیوع کرونا تقریباً تمام گروه‌های جهادی، مردمی و خیریه‌های استان بوشهر و موکب داران با همدلی و یک‌رنگی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای شکست این ویروس منحوس همراه با مدافعان سلامت در قالب گروه های کوچک و بزرگ در میدانی جهادی بایکدیگر هم‌صدا شدند.
موکب سیدالشهدا دلوار، همان موکب عمود ۷۳۶ جاده نجف کربلا، نیز یکی از همان گروه‌هاست که به یاری نیروهای درمانی و مردم آمده‌اند.
موکب سیدالشهداء (ع) بخش دلوار که هرساله از زائران کربلای معلا پذیرایی می کرد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممانعت از اعزام زائر به کربلا ، موجب شد تصمیمی دیگر بگیرند اینبار از ۲۳ تا ۳۰ صفر با حضور در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر برای بیماران کرونایی ،کادر درمان ،بیمارستان قلب و اعصاب و روان ،بیماران تالاسمی و دیالیزی غذا طبخ و توزیع می کنند.
به گفته حسین نیکخواه مسئول تغذیه موکب سید الشهدا دلوار هشت نفر از اعضاء این موکب در دو نوبت روز و شب در این کار خیر سهیم هستند. و ظهرها ۷۰۰ دست غذا و شب ها ۶۰۰ دست غذا طبخ و توزیع می کنند و در مجموع در مدت۸ روز ۱۰ هزار و ۴۰۰ دست غذا تهیه و توزیع می شود هزینه این کار خیر ۱۰ میلیون تومان است که موکب آن را تامین کرده است.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا