سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29009
تعداد نظرات: ۰
در پی مطلب ساکنان پایتخت انرژی کشور در جستجوی گاز؛

در پی انتشار مطلبی با عنوان “ساکنان پایتخت انرژی کشور در جستجوی گاز” در هفته نامه عصر بوشهر و پایگاه خبری صدای استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر جوابیه ای را به دفتر این پایگاه خبری ارسال کرد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 24 شهریور 1399 - 10:47

در پی انتشار مطلبی با عنوان “ساکنان پایتخت انرژی کشور در جستجوی گاز” در هفته نامه عصر بوشهر و پایگاه خبری صدای استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر جوابیه ای را به دفتر این پایگاه خبری ارسال کرد.

 

در این جوابیه آمده است:

 

مدیر مسئول محترم هفته نامه عصر بوشهر

با سلام

احتراماً با توجه به درج خبری تحت عنوان” ساکنان پایتخت انرژی کشور در جستجوی گاز” در تاریخ ۱۱/۰۶/۹۹ (شماره ۴۹ هفته نامه)، خواهشمند است مطابق قانون مطبوعات، جوابیه زیر راجهت تنویر افکار عمومی در آن هفته نامه درج فرمایند:

به منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان واقعی در شهرها و روستاهای استان، طرح توزیع الکترونیک گاز مایع(سیلندر) از ابتدای شهریورماه در استان آغاز گردیده و در حال حاضر گاز مایع در شرکت‌های موزع و عاملین فروش استان بر اساس نیاز مصرف‌کننده واقعی توزیع می شود.

در طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز خانوار محروم از گاز طبیعی، ماهانه طبق کارشناسی‌های انجام شده برای هر خانوار، در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌گردد که در حال حاضر برای هر خانوار ۳۳ کیلو گاز مایع(اعم از سیلندر ۱۱ کیلویی، ۵ کیلویی و یا ۲ کیلویی) در نظر گرفته شده تا درخصوص میزان مصرف واقعی مصرف کننده راستی آزمایی شود.

علاوه بر این سایر مصرف کنندگان بخش صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی نیز با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی(سدف) به آدرس: www.newtejaratasan.niopdc.ir و تایید سازمان متولی، قادر به دریافت گاز مورد نیاز خود خواهند بود.

لازم به ذکر است گاز مایع مورد نیاز آن دسته از هموطنانی که سال گذشته اقدام به ثبت نام جهت دریافت نفت سفید نموده‌اند بدون هیچ اقدامی از جانب آنان در کارت بانکی ثبت شده ایشان شارژ و قابل بهره‌برداری بوده و سایر هم استانی‌های واجد شرایط دریافت گازمایع نیز می‌توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس:www.newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام و گاز مایع خود را با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان از یکی از عاملین مجاز این شرکت(۲۱۶ عامل در سراسر استان) دریافت نمایند.

در خاتمه یادآور می‌شود از ماموریت‌ها و رسالت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، عدالت و سهولت در توزیع عادلانه انواع فرآورده‌های نفتی از جمله گاز مایع(سیلندر) و نفت سفید به مصرف کنندگان واقعی بوده و با اجرای طرح توزیع الکترونیک گامی مهم در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و تسهیل خدمات به مردم برداشته خواهد شد.

 

مهرداد بیوکی

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا