جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
کد خبر: 42180
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالیت دارند مرخصی بگیرند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 3 تیر 1403 - 22:38

به گزارش صدای استان؛ اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد و مسوولین ستاد نامزدهاى انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات استان بوشهر معرفی شده‌اند و ستادهای آنان در سطح استان فعال است. وی افزود: هم اکنون نظارت بر فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی استان با دقت دنبال خواهد شد و حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات پیش رو یک ضرورت است.

پورات گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالیت دارند مرخصی بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر مدیران در مساجد و نماز جمعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت حضور فعال دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در تمامی شهرستان‌ها ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین فعال شده و برگزاری همایش انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.وی با اشاره به اینکه ۲۷ هیئت اجرایی در استان بوشهر تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه آماده رأی‌گیری از مردم در شهرها و روستاها هستند و هم اکنون در حال ثبت عوامل شعب در سامانه هستیم.


برچسب ها: #انتخابات #بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا