یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳
کد خبر: 42124
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه با اشاره به درخواست بازگشت خلبان پرواز عسلویه به تهران پس از ۲۰ دقیقه برخاستن به فرودگاه مبدأ با ۱۳۴ مسافر گفت: پس از رفع اشکال فنی در چرخ‌ها هواپیما بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 26 خرداد 1403 - 18:26

به گزارش صدای استان؛ مجید حاجوند در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بازگشت مجدد پرواز عسلویه به تهران به فرودگاه مبدأ اظهار داشت: هواپیما ساها با هماره پرواز ۱۸۵ و ۱۳۴ نفر مسافر، ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه فرودگاه خلیج فارس عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد و ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه خلبان این هواپیما خواستار برگشت به فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد.

وی نقص فنی چرخ‌های هواپیما را علت بازگشت مجدد هواپیما به فرودگاه عسلویه دانست و بیان کرد: اشکال در نشانگر چرخ سمت راست هواپیما باعث شد که خلبان مجدداً به فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه اعلام فرود کند.

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه ادامه داد: پس از فرود ۱۳۴ مسافر این پرواز از هواپیما پیاده شدند و پس از رفع مشکل، هواپیما ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد و ساعت ۲۴ به سلامتی در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

حاجوند بیان کرد: مسافران صبح امروز با یک هواپیمای دیگر از عسلویه به تهران منتقل شدند.


برچسب ها: #تهران #عسلویه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا