پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31612
تعداد نظرات: ۰

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح ساماندهی و حمایت از کسب و کارهای خانگی در سال ۱۳۹۰ اجرا و در دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای یکهزار و ۱۱۷ طرح پرداخت شده‌است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 11 اردیبهشت 1400 - 13:02

۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار خانگی در استان بوشهر پرداخت شد سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح ساماندهی و حمایت از کسب و کارهای خانگی در سال ۱۳۹۰ اجرا و در دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای یکهزار و ۱۱۷ طرح پرداخت شده‌است.

کشاورزی اضافه کرد: تلاش شده با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به نوعی از اشتغال خرد و پایدار حمایت و پشتیبانی شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی دستگاه‌های اجرایی این استان در سال گذشته ۱۵ هزار شغل بود که با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت کرونایی با همت صورت گرفته توسط مسئولان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش تعاونی و خصوصی ۳۳ هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد شده‌است.

به گفته کشاورزی ایجاد این میزان فرصت شغلی در استان بوشهر ۲۱۷ درصد نسبت به تعهد انجام شده افزایش نشان می‌دهد و از مجموع شغل‌های ایجاد شده پنج هزار مورد به بخش روستایی و عشایری اختصاص دارد.

وی درباره حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر گفت: تاکنون ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای ۲هزار و ۷۳۴ طرح پرداخت و از ۶ هزار و ۱۰۰ شغل نیز در این استان حمایت شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا