سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31589
تعداد نظرات: ۰

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از افزایش سه برابری ظرفیت تخت های کرونایی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 فروردین 1400 - 21:18

دکتر عاطفه اسفندیاری در گفتگو با روابط عمومی این مرکز گفت: در پی افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، ظرفیت بخش ها و تخت های کرونایی بیمارستان را به سه برابر افزایش دادیم و در حال ارائه خدمت به بیماران مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹ هستیم.

وی بیان نمود: از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از ۱۵۰۰ مراجعه به اورژانس کووید ۱۹ بیمارستان داشتیم که از این تعداد بیش از ۵۶۰ نفر بستری شده اند.

دکتر اسفندیاری اشاره کرد: در مقایسه با آمار فروردین سال گذشته میزان مراجعین و بستری ها به بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است و این مسئله باعث شد ما ظرفیت تخت های کرونای بیمارستان را به سه برابر افزایش دهیم.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس افزود: در خصوص میزان فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹، مقایسه آمار فرودین ۱۴۰۰ با آمار فرودین سال گذشته نشان می دهد که این میزان به بیش از ۶ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: به مردم توصیه می کنیم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند زیرا کنترل کرونا تنها از طریق مشارکت های مردم و هماهنگی های بین بخشی حل خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا