جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31583
تعداد نظرات: ۰

در پی صدور کارنامه اعتباربخشی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس و اعلام نتایج نسل چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان ها در سال ۱۳۹۹، این مرکز موفق به کسب درجه یک از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردید.   رئیس بیمارستان ضمن تشکر از مجموعه هیئت رئیسه دانشگاه و کلیه پرسنل مرکز گفت: این موفقیت…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 فروردین 1400 - 21:12

در پی صدور کارنامه اعتباربخشی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس و اعلام نتایج نسل چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان ها در سال ۱۳۹۹، این مرکز موفق به کسب درجه یک از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردید.

 

رئیس بیمارستان ضمن تشکر از مجموعه هیئت رئیسه دانشگاه و کلیه پرسنل مرکز گفت: این موفقیت حاصل تلاش های تیمی شبانه روزی بوده و قطعا تلاش های صادقانه و پیگیری های دلسوزانه و مستمر تیم های مدیریت اجرایی، تیم بهبود کیفیت، تیم های بالینی و پرستاری و کلیه مسئولان واحدها و پرسنل زیر مجموعه تیم در کسب این درجه بسیار تاثیرگذار بوده است و در پیامی به کارکنان سخت کوش بیمارستان از زحمات ایشان تشکر کرد.

دکتر عاطفه اسفندیاری افزود: در دوره چهارم اعتباربخشی، ۱۹ محور به عنوان مولفه های اصلی درنظر گرفته شده بودند که مشتمل بر ۱۱۰ استاندارد و ۵۱۴ سنجه است.

وی افزود حفظ این درجه و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات باکیفیت، ایمن و اثربخش ضمن رعایت اخلاق بالینی و رعایت حقوق بیمار با مدیریت بهینه منابع با تمام توان ادامه خواهد یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا