پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31559
تعداد نظرات: ۰
با تلاش شهرداری و بصورت امانی؛

شهردار کاکی گفت: با یاری خداوند متعال وبا همت وتلاش مجموعه شهرداری، عملیات کف سازی ومناسب سازی بلوار شهید بهشتی بصورت امانی  آغاز گردید.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 فروردین 1400 - 13:00

شهردار کاکی اظهار داشت: به یاری خداوند متعال و با همت وتلاش مجموعه شهرداری، عملیات کف سازی و مناسب سازی بلوار شهید بهشتی بصورت امانی  آغاز گردید. هدف از اجرای این عملیات دستیابی به اهدافی همچون اصلاح چشم انداز شهر، یکسان سازی و تامین امنیت در محل تردد عابرین می‌باشد.
مهندس یوسف توسلی با بیان اینکه کف سازی و جدول گذاری  معابر و خیابان ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسیار با اهمیت ارزیابی نموده  و خاطر نشان کرد: این پروژه شامل ۷۰۰۰ متر مربع کف سازی پیاده رو در دو طرف بلوار حد فاصل ابتدای بلوار تا پارک آزادی به همراه اصلاحات هندسی  از محل اعتبارات داخلی و به صورت امانی انجام می شود.
ایشان ضمن  تشکر از همکاری های  صمیمانه  فرماندار محترم شهرستان ، اعضای محترم  شورای اسلامی شهر ، سرگرد عباسی رئیس پلیس محترم  راهور شهرستان  و اعضای محترم شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت:بر اساس نقشه طرح،  با توجه به درخواست شهرداری یک میدان در تقاطع بلوار و خیابان معلم که به تصویب شورای ترافیک شهرستان رسیده و  طی همین پروژه انشالله  ساخته خواهد شد.
شهردار کاکی افرود: اجرای پروژه های شهرداری به صورت امانی تاثیر به سزایی در صرفه جویی هزینه ها دارد که در چند ماه اخیر به فضل خدا و همت مجموعه این شهرداری،کلیه پروژه های اجرا شده به صورت امانی به اتمام رسیده است.
مهندس توسلی افزود:امید است با یاری خداوند توانا  سهمی کوچک‌درراستای آبادانی کهن دیار کاکی داشته باشیم .

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا