جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31556
تعداد نظرات: ۰

به منظور پیاده‌سازی الگوی جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی استان بوشهر با خانم “سمیرا سلیمیان “، پیشران شهرستان کنگان منعقد شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 فروردین 1400 - 12:47

موضوع تفاهم‌نامه همکاری در انجام و اجرای آموزش و توانمندسازی متقاضیان، شناسایی مزیت‌ها و فرصت‌های شهرستان و اتصال به بازار محصولات خانگی در چهارچوب الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی، مصوب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی است.
از جمله اهداف تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های فی ما بین در راستای اجرای طرح ملّی توسعه مشاغل خانگی شهرستان کنگان، آموزش و اتصال به بازار تولیدکنندگان مشاغل خانگی و توسعه و پایدارسازی کسب‌وکار، استفاده بهینه از پتانسیل‌های مادی، معنوی و فناوری طرفین تفاهم‌نامه از جمله بسترسازی و همچنین امکانات موجود جهت فروش تولیدات خانگی است.
مدت اجرای این تفاهم‌نامه جمعا ۲ سال از تاریخ امضا بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.
وظایف و تعهدات جهاد دانشگاهی معرفی نماینده به پیشران، کمک و بسترسازی و تأمین بستر لازم جهت فروش و عرضه مستقیم کالاهای طرح، همکاری در شناسایی بازارهای داخلی و خارجی برای فروش محصولات طرح مشاغل خانگی، همکاری در معرفی مشاوران و تسهیلگران به پیشران، استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی جهت همکاری با پیشران در طرح، بررسی گزارش‌های دوره‌ای و پایانی و بررسی جلسات هماهنگی حسب ضرورت است.
همچنین وظایف و تعهدات پیشران معرفی نماینده پیشران به جهاد، همکاری با جهاد در تدوین برنامه‌های اتصال به بازار، پیاده‌سازی آن و فروش محصولات، رصد و انتشار اخبار رسانه‌های مجازی در حوزه پوشاک مشاغل خانگی و گزارش به جهاد، به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و استفاده از سازوکارهای مناسب برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه، تأمین مکان، مواد اولیه و تجهیزات لازم جهت اجرای طرح، خرید محصول و کمک به فروش محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی، تهیه گزارش‌های دوره‌ای و پایانی، شرکت در جلسات حسب ضرورت، آموزش‌های عمومی و تخصصی به متقاضیان طرح تعریف شده است.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا