جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31521
تعداد نظرات: ۰
شهردار بندر بوشهر اعلام کرد:

حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر بیان نمود با تلاش و پیگیری های مستمر صورت گرفته پس از سالها مجوز تعیین وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندر بوشهر گرفته شده که شامل ۱۰ درصد پست های اداری می شود و برای ۳۰ نفر این فرصت فراهم خواهد شد. همچنین در تلاش هستیم که رتبه شهرداری مرکز استان…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 فروردین 1400 - 14:05

حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر بیان نمود با تلاش و پیگیری های مستمر صورت گرفته پس از سالها مجوز تعیین وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندر بوشهر گرفته شده که شامل ۱۰ درصد پست های اداری می شود و برای ۳۰ نفر این فرصت فراهم خواهد شد. همچنین در تلاش هستیم که رتبه شهرداری مرکز استان از ۱۰ به ۱۱ ارتقا یابد تا مجوزهای بیشتری در زمینه تعیین وضعیت نیروی انسانی دریافت کنیم و برای این مهم فقط یک تفریق بودجه نیاز داریم.
وی همچنین از مجهز شدن آرامستان جدید در جاده نیروگاه به سردخانه خبر داد و گفت: آمبولانس های جدید برای آرامستان پیش بینی شده و اجرای فضای سبز، روشنایی و لوله کشی آب آن به طول چند کیلومتر در حال اجراست.
صالحیان همچنین از فعال شدن اورژانس خدمات شهری در هفته های آینده خبر داد تا  در سه شیفت کاری بتوانند نیازهای کوچک و فوری مناطق را اجرا کنند.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا