جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31474
تعداد نظرات: ۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ “پرهیز از سفر،ایمنی و سلامت “انتخاب شده است .

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 5 فروردین 1400 - 13:50

سرهنگ کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اظهار داشت : در استان وضعیت شهرهای بوشهر،دیلم،گناوه و کنگان نارنجی است.
برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و« به» شهرهای نارنجی ممنوع می باشد.برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی توجهی کنند ،مبلغ پانصد هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.
تردد شبانه در کلیه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع می باشد، افراد متمرد از طریق دوربین ها و همکاران پلیس مبلغ دویست جریمه خواهند شد.
توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی های عزیز پرهیز از سفرهای غیر ضرور در ایام نوروز است.
رانندگان گرامی همیشه و در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند. با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی نمایند..در محل های ممنوع سبقت نگیرند،حین رانندگی توجه شان به جلو باشه و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.در تقاطع ها ،میادین و هنگام تغییر خط حرکت و تغییر مسیر رعایت حق تقدم عبور سایرین مدنظر داشته باشند.هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند،کسانی که با موتورسیکلت تردد می کنند حتما از کلاه ایمنی استفاده نمایند، تا ان شاءالله با مشارکت جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت ،ایمنی ، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا