جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31452
تعداد نظرات: ۰
رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس:

رییس بیمارستان با اشاره به آغاز فصل بهار و احتمال افزایش شیوع کووید-۱۹ گفت: در طول یک سال گذشته مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس به عنوان مرکز پذیرش و درمان کووید ۱۹ فعال در جهت پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا  به کووید بوده است. بیمارستان شهدای خلیج فارس روزانه پذیرای تعداد زیادی…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 28 اسفند 1399 - 10:40

رییس بیمارستان با اشاره به آغاز فصل بهار و احتمال افزایش شیوع کووید-۱۹ گفت: در طول یک سال گذشته مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس به عنوان مرکز پذیرش و درمان کووید ۱۹ فعال در جهت پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا  به کووید بوده است. بیمارستان شهدای خلیج فارس روزانه پذیرای تعداد زیادی از بیماران است .
دکتر عاطفه اسفندیاری بیان نمود: از ابتدای طرح کووید ۱۹ تاکنون  ۱۶۲۲۴  نفر مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان  و ۴۸۷۴ نفر بستری در بخش های کووید بوده است که از بین تعداد بستری هابیش از ۹۰ درصد بهبودی و ترخیص وجود داشته است که حاصل تلاش گروهی تیم مدیریتی، بالینی و مدافعان سلامت این مرکز می باشد.
وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده در کشور احتمالا در آستانه پیک جدید شیوع ویروس کرونا هستیم و همین امر باعث شده تا لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس تاکید کرد: راه مقابله با پیک احتمالی کووید-۱۹ رعایت پروتکل های بهداشتی است. مردم با تصمیمات خود و پایبندی به قواعد و قوانین بهداشتی می‌توانند کمک شایانی به پرستاران و پزشکاران در مواجهه با شیوع کرونا داشته باشند زیرا ابتلای کارکنان به ویژه کادر درمان نیز قطعا باعث ایجاد مشکل در ارائه خدمات به بیماران خواهد شد.امید است با مشارکت مردم و همکاری های بین بخشی، این بیماری در سطح کشور به خوبی کنترل شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا