پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31431
تعداد نظرات: ۰

طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا وضعیت شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه نارنجی شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 اسفند 1399 - 11:34

بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی ممنوعه سفر نوروزی ۱۴۰۰ بنابر اعلام وزارت بهداشت اعلام شد. که در این اطلاعیه نام شهرهای دیلم، کنگان و گناوه هم دیده می‌شود.

 

طبق آخرین بروزرسانی وضعیت رنگ‌بندی رسمی شهر‌های کشور در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، از امروز بیست و پنجم اسفند  تا پایان نوروز، ۹ شهرستان کشور وضعیت قرمز کرونایی دارند و ۳۱ شهر نارنجی هستند.

 

براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است.

 

در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند. گروه شغلی سطح ۳ شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری است. مشاغل گروه شغلی سطح ۴ شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

 

امروز دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرده بود که شیب موارد ابتلا و بستری هفتگی رو به افزایش است به طوری که تعداد موارد ابتلا در شهرستان بوشهر در هفته گذشته دو برابر شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا