پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31365
تعداد نظرات: ۰
واکنش ها به اخراج طارمی و اشک هایش

اخراج مهدی طارمی در دیدار مقابل یوونتوس باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی بین کاربران خارجی شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 اسفند 1399 - 12:19

دیدار پورتو و یوونتوس یکی از دراماتیک ترین دیدارهای فوتبال اروپایی بخصوص برای هواداران ایرانی بود. مهدی طارمی که در بازی رفت موفق شده بود دروازه قهرمان ۹ سال گذشته ایتالیا را باز کند، در بازی برگشت نیز یک خطای پنالتی از مدافعین یوونتوس گرفت تا پورتو با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد.

اما نیمه دوم برای طارمی به خوبی نیمه نخست پیش نرفت. او ابتدا به دلیل خطا بر روی فدریکو کیه زا کارت زرد گرفت و دو دقیقه بعد پس از سوت بورن کوییپرس داور این دیدار، کارت زرد دومش را نیز دریافت کرد و در میان بهت و شگفتی بازیکنان پورتو زمین بازی را ترک کرد.

طارمی که این کارت زرد دوم را بارو نداشت، با داور دیدار به بحث و جدال پرداخت ولی صحبت های او برای راضی کردن داور مسابقه بی تأثیر بود و او باید زمین مسابقه را ترک می کرد. شاید تصمیم بورن کوییپرس بسیار سخت گیرانه بود چرا که حدفاصل سوت او به نشانه اعلام آفساید تا ضربه مهدی طارمی کمتر از یک ثانیه بود و او حتی اگر طارمی را جریمه نمی کرد، کسی از او خرده نمی گرفت.

به هر حال بورن کوییپرس با اخراج طارمی به سوژه اصلی در فضای مجازی تبدیل شد. خیلی از کاربران اخراج طارمی را با کارت قرمزی که فن پرسی در زمان حضور در آرسنال و در دیدار مقابل بارسلونا دریافت کرد، مقایسه کردند. حتی استیو مک منمن بازیکن سابق رئال مادرید نیز اخراج طارمی را بسیار سختگیرانه قلمداد کرد.

پورتو در نهایت این بازی را به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف برنده شد و با شکست یوونتوس، دست به کار بزرگی زد. اشک های مهدی طارمی در پایان دیدار باعث احساساتی شدن هواداران پورتو در فضای مجازی شد. دقایقی پس از اخراج طارمی و دریافت گل دوم توسط پورتو، هواداران این تیم به شدت از طارمی انتقاد کردند ولی اشک های پسر بوشهری باعث شد نظرات آنها در پایان بازی به طور کلی تغییر کند.
در زیر گزیده ای هزاران بازخوردها و توئیت ها نسبت به اخراج طارمی در بازی مقابل یوونتوس را مرور می کنیم:

طارمی: “من صدای سوت را نشنیدم”
در  استادیوم خالی که هر چیز و همه چیز را می شنود

 

طارمی در حال بازگشت به رختکن

 

کارت های قرمز ون پرسی و طارمی شرم آور است، همین!

 

راستش را بخواهید، هر بازیکن دیگری هم بود، همان کاری را انجام می داد که طارمی انجام داد. آیا او بخشیده می شود؟

 

این قانون مسخره است. فقط در صورتی که در پایان بازی باشد باید یک کارت زرد داشته باشد. این اتفاق در دقیقه ۵۰ برای طارمی رخ داد.

 

طارمی احتمالاً می خواست اخراج فن پرسی را یادآوری کند. تقریباً دقیقاً ده سال پیش این اتفاق رخ داد.

 

سوال این است که اگر کاری که طارمی انجام داد توسط رونالدو انجام می شد، آیا داور کارت زرد دوم را به او می داد؟ من آن را باور نمی کنم.

 

خلاصه بازی طارمی مقابل یوونتوس

 


نظرسنجی: آیا کارت زرد دوم طارمی عادلانه بود؟
بله ۳۰ درصد
خیر ۵۲ درصد
ندیدم / نمی دانم ۱۸ درصد

 

سرقت یووه!! اگر اولین زرد به طارمی اغراق آمیز باشد، دوم رسوایی است. طارمی پس از سوت کوییپرس، نیم ثانیه بعد به توپ ضربه زد.

 

کوادرادو اخراج نشد. کیزا اخراج نشد. الکس ساندرو دو خطایی که کارت زرد داشت را انجام داد و هیچ کاریت نگرفت. برناردسکی اخراج نشد. اما طارمی اخراج شد زیرا او توپ را لگد زد.

 

اگر طارمی گریه کند، من کی هستم که گریه نکنم؟

 

من (با دیدن این عکس) دیگر حالم خوب نیست…

 

ما هنوز هم شما را همان دوست داریم مهدی طارمی! من حتی هزینه سمعک را به شما پرداخت می کنم

 

حرکتش اشتباه بود اما مطمئناً  وجود او باعث خلق پنالتی رشد و او اولین گل را به ما داد. طارمی مرد فروتنی است، اما همچنان شادی های زیادی برای ما خلق خواهد کرد./ورزش۳


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا