پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31358
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه خود در خصوص مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی توسط سازمان صدا و سیما، به فضای فرهنگی و تولیدات هنری در کشور آسیب خواهد زد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 اسفند 1399 - 14:27

نظارت صداوسیما بر محتوای فضای مجازی به فضای فرهنگی کشور آسیب می‌زندفاطمه کرمپور در بازدید از دبیرخانه نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس دبیرستان سعادت و تبریک روز بوشهر نظارت بر تولید محتوا در فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: تولید محتوای ارزنده و مطابق با ارزش‌های اسلامی و منطبق با فرهنگ روز جامعه نیاز به تخصیص اعتبار مناسب دارد.

 

وی با تقدیر از تلاش دبیرخانه نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر برای هویت‌بخشی به تولید آثار در فضای مجازی عنوان کرد: شایسته بود اعتباری که کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ برای نظارت بر تولید محتوای فضای مجازی به صدا و سیما اختصاص داده‌اند در بخش تولید آثار هزینه می‌شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر با اشاره به مشکلاتی که در این روزهای سخت کرونایی دامنگیر هنرمندان و جامعه فرهنگ و هنر است، گفت: هنرمندان با حداقل‌ها و کمترین هزینه آثارشان را تولید می‌کنند و اگر بخواهیم شاهد محتوای با کیفیت‌تر و تاثیرگذارتری که متناسب با شئونات جامعه ماست باشیم، طبیعتاً به جای درمان معایب در بخش‌های نظارتی در پیشگیری هزینه در بخش تولید اقدام موثر کنیم.

 

کرمپور با تقدیر از اتاق فکر خلاق و داوران نخستین پویش فرهنگی تولید فضای مجازی استان بوشهر اظهار کرد: نام این پویش که برگرفته از یکی از اشعار “امید غضنفر” است نشان از این دارد که هنرمندان و مفاخر این استان برای ما با ارزش و قابل تقدیر هستند.

 

این مسئول از تمدید این پویش تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به منظور مشارکت حداکثری هنرمندان تمامی رشته‌های استان، زمان ارسال و پیوستن سایر عزیزان را به این پویش با نظر دست‌اندر کاران پویش تمدید می‌کنیم و جشن اختتامیه را همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار خواهیم کرد و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

قابل ذکر است اواخر ماه گذشته خبری بر خروجی خبرگزاری‌ها مبنی بر مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای سپردن نظارت بر محتوای فضای مجازی و نیز تولید به سازمان صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت. بر اساس این مصوبه ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نظارت بر تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص دادند که طبق جدول تعیین شده در اختیار سازمان صداوسیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی و… قرار خواهد گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا