سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31330
تعداد نظرات: ۲
عیدی اداره کل میراث فرهنگی بوشهر به کارکنان قراردادی

اداده کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، نسبت به کسر ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان از حقوق  پرسنل قرارداد معین در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقدام کرده که موجبات نگرانی شدید کارکنان شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 اسفند 1399 - 13:13

به گزارش عصر بوشهر، اداده کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، نسبت به کسر ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان از حقوق  پرسنل قرارداد معین در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقدام کرده که موجبات نگرانی شدید کارکنان شده است.
بر اساس این گزارش، متاسفانه با ابلاغ افزایش پنجاه درصدی حقوق کارکنان رسمی و پیوست افزایش پنجاه درصد برای کارکنان معین، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بعداز کش و قوس‌های بسیار و رسانه‌ای شدن، بالاخره با افزایشی ناچیز برای کارکنان قرارداد معین در پایان اسفندماه سال جاری نسبت به کسر آن اقدام کرده است و در حالی که راهکار قانونی برای عدم اینکار وجود دارد ولی با بی‌تدبیری مدیران، کاری انجام نمی‌شود.
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، کمترین دریافت حقوق و مزایا در این اداره کل است و در این دوسال اخیر کمترین اضافه کار و رفاهی برای کارکنان قرارداد معین این اداره کل پرداخت شده که بی‌انگیزگی را برای کارمندان ایجاد کرده است.
همچنین در شرایط سخت کرونایی، پروتکل‌های مصوب نیز انجام نشده و وسایل و تجهیزات مورد نیاز کارکنان و مراجعه کنندگان از جمله ماسک و الکل نیز فراهم نشده که مخاطرات جدی در پی خواهد داشت.
پرداخت نشدن هزینه‌های رفاهی و عدم پرداخت عیدی‌های ملی و مذهبی در این دو سال اخیر نیز از دیگر مشکلات کارکنان این اداره کل عریض و طویل است.
در حالی که کارکنان منتظر اقدام عملی مدیران این اداره کل و حداقل برگزاری نشستی بی‌واسطه برای شنیدن درد دل‌های کارکنان هستند ولی این مساله نیز دریغ شده و انگار کارکنان قراردادی نباید روز خوش داشته باشند.
بی خیالی مدیرکل و معاونین نسبت به وجود مشکل برای کارکنان اعم از ایاب ذهاب، پرداختی ها، اسکان و …موجبات نگرانی بیش از پیش کارکنان شده است.
درگیری همه روزه و هدر رفت انرژی و انگیزه کاری در بین کارکنان قراردادی بدلیل کم کردن حقوق و مزایای ایشان، در صورتی که بیش از هشتاد درصد کار اداره کل را پرسنل قراردادی انجام می‌دهند و در اداره حضور دارند و در واقع بار اصلی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر بر دوش کارکنانی است که حقوق و مزایای کافی ندارند و به مسائل رفاهی و معیشتی آنها بی‌توجهی شده است.

تعداد نظرات: ۲
ن،ب
13:13 - 1399/12/18

خسته شدیم تو این اداره خسته ایم ،جوون پیر شدیم ،اینجا تصمیم گیر اداره مدیر نیست،هیچکسی هم به دادمون نمیرسه ،هرسال حقوقمون کم میشه ،در حق قراردادی ها خیلی ظلم شده ،بازم خدا رحمت کنه صدای بوشهر حرف دل ما رو زد.

مزار شریف
13:13 - 1399/12/18

بر شیر مادر باعث و بانیش رحمت واسعه……..!!!!!!!!!

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا