جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31309
تعداد نظرات: ۰
در نشست مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر مطرح شد:

لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر: امسال ۶۷۰۰ شغل با متوسط درامد ماهانه دو میلیون و ۶۰۰ راه اندازی شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 اسفند 1399 - 10:19

لطفی، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

● تعداد ۴۶ هزار خانواده با جمعیت ۸۶ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

 

● امسال ۶۷۰۰ شغل با متوسط درامد ماهانه دو میلیون و ۶۰۰ راه اندازی شده است.

● در سال جاری تعداد ۱۱۶۲ خانواده مشمول بیمه اجتماعی هستند که برای حق بیمه این افراد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. در صورت پرداخت ۱۰ سال حق بیمه ،زنان سرپرست خانوار تحت پوشش با ۵۵ سال و مردان سرپرست خانوار تحت پوشش با ۶۰ سال می توانند از سازمان تامین اجتماعی مستمری بازنشستگی دریافت کنند.

● از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۱۴۷ میلیارد تومان مستمری پرداخت شده است. برای خانواده های یک نفره ، ۱۹۸ هزار تومان ، دو نفره ۳۳۱ هزار تومان ، ۳ نفره ۴۳۰ هزار تومان، ۴ نفره ۵۵۵ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۶۱۷ هزار تومان به شکل ماهانه پرداخت می شود.

● در سال ۹۹، از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت کمیته امداد، تعداد ۵۱۹۰ فقره وام ضروری قرض الحسنه پرداخت شده است.

● در سال ۹۹ ، تعداد ۱۸۶۰ نفر از مجریان طرح های اشتغال ، خودکفا شده اند.

● در حالی که در سال جاری شاهد افزایش ۱۸۰ درصدی مشارکت خیرین در برنامه های فقرزدایی کمیته امداد نسبت به سال گذشته در سطح کشور بوده ایم این شاخص در استان بوشهر با افزایش ۱۸۶ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

● تعداد کل حامیان ایتام در استان بوشهر ، ۳۱ هزار و ۲۲۸ نفر می باشد که حمایت از ۲۲۳۲ یتیم را بر عهده دارند. تعداد کل فرزندان محسنین (افراد بدسرپرست) نیز ۵۴۵۸ نفر است که توسط این ۳۱ هزار و ۲۲۸ حامی حمایت می شوند.

● در طی ۱۱ ماه امسال ، حامیان ایتام و محسنین ، ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

 

 

● در سال جاری، ۴۵۰۰ تبلت به ارزش ۱۳ میلیارد تومان با کمک خیرین حقیقی و حقوقی بین دانش اموزان تحت پوشش این نهاد برای تسریع در آموزش توزیع شده است.

● در کنار ۷۰۰ واحد مسکنی که امسال تحویل مددجویان این نهاد شده است ، تعداد ۲۳۰۰ مورد خدمات مسکن اعم از ساخت مسکن شهری و روستایی ، تعمیرات و فضاهای جانبی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از منابع دولتی، امدادی و کمک های خیرین احداث و بازسازی شده است.

● با ۱۷۵۰ مسکنی که از دی ماه امسال کار احداث ان در سطح استان بوشهر آغاز شده انتظار می رود که در پایان سال ۱۴۰۰ نیاز خانواده های تحت پوشش در شهرها و روستاهای استان بوشهر به شرط داشتن زمین، به یک مسکن مقاوم رفع می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا