جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31196
تعداد نظرات: ۰
ارجمند زاده عنوان کرد:

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری چهل میلیون تن کالا درمدت ده ماهه سال۹۹ در بنادر استان خبرداد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 28 بهمن 1399 - 10:26

تخلیه و بارگیری چهل میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهرسیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: در دهه ماه گذشته سال ۹۹   چهل میلیون تن کالا نفتی و غیر نفتی دربنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان نه میلیون و چهارصدو چهل و نه هزار ونهصدو نود و هشت تن مربوط به بخش غیر نفتی و سی میلیون و دویست و هشتاد دو هزار چهارصد و چهارده تن مربوط به بخش نفتی میباشد.
ارجمند زاده افزود: در همین مدت حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر یکصد و نود و سه هزار و هشتصد و هشت تی ای یو  بوده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در بازه زمانی دهه ماهه سال  ۹۹ تعداد شناورهای ورودی به بندر بوشهر ۵۹۰۱ فروند بوده از از این میزان  تعداد ۱۶۷۷ مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد۴۲۲۴  شناورهای زیر هزار تن میباشد.
وی اضافه کرد : همچنین تعداد شناورهای خروجی از بنادر نیز تعداد ۵۹۶۸ فروند بوده که از این میزان تعداد۱۶۸۱ مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد ۴۲۸۷  فروند آن شناورهای زیر هزار تن میباشد.
ارجمند زاده بیان کرد : در موضوع جابجایی مسافر از بنادر استان نیز حجم جابجایی مسافر در ده ماه سال  تعداد ۲۱۵۴۱۸ نفر بوده از این تعداد ۱۰۷۵۶۵ نفر  مربوط به مسافران ورودی و تعداد ۱۰۷۸۵۳ نفر   مسافران خروجی بوده است.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا