پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 31158
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به قرمز شدن تعداد زیادی از شهر‌های خوزستان، احتمال سرایت آن به شهرستان‌های نزدیک به این استان (گناوه و دیلم) وجود دارد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 26 بهمن 1399 - 09:45

دکتر سعید کشمیری بیان کرد: با توجه به قرمز شدن چندین شهر بزرگ در خوزستان و نارنجی شدن بقیه شهرها، احتمال سرایت آن به شهر‌های شمالی استان بوشهر (گناوه و دیلم) و شهر چغادک که رفت و آمد زیادی با این استان دارند وجود دارد.

وی افزود: امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا هم تاکید زیادی روی بالا بردن میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افزایش محدودیت‌ها در استان خوزستان شد و با توجه به اینکه ۵۰ درصد از شهر‌های ما هم زرد کرونایی شده‌اند باید میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را افزایش داده و محدودیت‌ها را افزایش بدهیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به اینکه در تعطیلات چهار روزه گذشته محدودیت‌ها خیلی موثر بود عنوان کرد: میزان ورودی خودرو‌های غیر بومی۲۴ درصد نسبت به هفته قبل آن کمتر بود.

وی بیان کرد: در همین راستا به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده شد سه روز آخر هفته (چهارشنبه پنج‌شنبه و جمعه) محدودیت‌های شدیدتری اعمال شده و دائمی شود تا با توجه به جذابیت استان بوشهر در این فصل، میزان ورودی مسافران از سایر استان‌ها کمتر شود.

دکتر کشمیری تاکید کرد: در روز‌های بسیار حساسی هستیم و اگر محدودیت و دستورالعمل‌ها رعایت شود و مراسم‌ها به خصوص مراسم عروسی و تجمعات کمتر شود جلوی افزایش ابتلا و در واقع بالا رفتن میزان بستری‌ها را خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: متاسفانه بستری‌های کرونایی در استان بعد از دو تا سه ماه که زیر ۱۰۰ نفر بود  در چند روز گذشته دوباره سه رقمی شده که نگران کننده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در همین زمینه میزان هشدار‌ها را بالا بردیم و مراقبت‌ها افزایش پیدا کرده است که امیدواریم مردم بیشتر کمک کنند تا بتوانیم میزان  ابتلا را کمتر کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا