جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30975
تعداد نظرات: ۰
مدیرشعبه‏‌های بانکی ملی در استان بوشهر ؛

روز چهارشنبه در آیینی۲۰۰ دستگاه تبلت از سوی مدیریت شعبه‎‏های بانک ملی استان بوشهر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این استان بوشهر اهدا شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 دی 1399 - 14:37

مدیر شعبه‌‏های بانک ملی در استان بوشهر نیز گفت: اهدای ۲۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در اجرای مسئولیت اجتماعی برای کمک به آینده تحصیلی فرزندان این مرز و بوم است.

 

مدیرشعبه‏‌های بانکی ملی در استان بوشهر گفت: با شیوع کرونا رسالت دیگری در حوزه مسئولیت اجتماعی به رسالت‎های این بانک اضافه شد تا به قشرهای مختلف مردم که در اثر شیوع این ویروس متضرر شدند، کمک کند.

داریوش زراعتگر افزود: بانک ملی بجز اینکه به دنبال سودآوری به عنوان یک بنگاه اقتصادی است، همواره تلاش می‌کند تا برای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار مردم باشد.

وی ادامه داد: کمک به آموزش و پرورش، کمیته امداد، هلال احمر و جشن گلریزان نمونه‌هایی از تعهد بانک ملی به مسئولیت‌های اجتماعی خود است.

 

زراعتگر اظهار داشت: مشارکت در ساخت ۶ مدرسه  در استان بوشهر بخش از خدمات بانک ملی به آموزش و پرورش است که تعدادی از این مدارس به بهره‌برداری رسیده و شماری نیز در دست احداث است.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های افتصادی ناشی از آن، بانک ملی با اعطای تسهیلات به اقشار آسیب پذیر تلاش کرده تا این خسارت‌ها را کاهش دهد.

زراعتگر افزود: در این بخش بانک‌های استان بوشهر تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا