پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30947
تعداد نظرات: ۰

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اجرای ۲هزار و ۵۵۰ طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۸۱میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره پرداخت شده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 13 دی 1399 - 21:13

در گفت‌وگو با تسنیم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرای طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت و اظهار داشت: بر اساس ظرفیت نقاط روستایی و عشایری استان بوشهر طرح‌های اشتغال‌زایی تدوین و عملیاتی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و تولیدی دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است گفت: این استان در حوزه شیلات، پرورش دام و طیور، فرآورده‌های دامی و کشاورزی، بوم‌گردی و صنایع تبدیلی از قابلیت‌های مهمی برخوردار است که بر اساس توانمندی نقاط روستایی و عشایری طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.

 

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی، خدماتی ، صنعتی و گردشگری خبر داد و بیان کرد: از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲ هزار و ۵۵۰ طرح در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، صنعتی و گردشگری امسال اجرا شده است.

 

کشاورزی پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:  برای اجرای ۲ هزار و ۵۵۰ طرح‌ اشتغال‌زایی ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره پرداخت و زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

 

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیشتر زنجیره تولید مد نظر بوده است افزود: در این راستا ۳۶ میلیارد تومان به بخش پرورش دام، ۲۶ میلیارد تومان به حوزه شیلاتی و پرورش آبزیان و ۲۴ میلیارد تومان به پرورش و فرآورده‌های دامی و شیلاتی پرداخت شده است.

 

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲۲ میلیارد تومان به بخش بوم‌گردی خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت ۲۲ میلیارد تومان برای محصولات گلخانه‌ای، ۱۸ میلیارد تومان به حوزه سردخانه‌ای و ۱۲ میلیارد تومان هم به صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی پرداخت شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا