جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30917
تعداد نظرات: ۰

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از آغاز مرحله دوم اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاه‌های آسیب‌دیده حوزه فرهنگ و هنر و رسانه در سطح این استان خبرداد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 دی 1399 - 11:05

مرحله دوم اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاههای آسیب دیده حوزه فرهنگ و هنر و رسانه آغاز شدمصدق کشاورزی ضمن اشاره به آثار شیوع بیماری کرونا در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و همچنین حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای بیان کرد: به منظور تامین بخشی از خساراتی که به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای وارد شده، ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی در خصوص پرداخت تسهیلات به این واحدها در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای مقرر کرده است.

وی افزود: این دستورالعمل بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‏‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه و تخصیص بودجه‌‏ای بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد ابلاغ شد.

کشاورزی ادامه داد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌‏اند تا پایان دی‏‌ماه سال جاری با مراجعه به سامانه کارا با آدرس https://kara.mcls.gov.ir می‏ توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت : نرخ سود این تسهیلات ۱۲درصد بوده و مدت پرداخت اقساط ۲۴ماهه می باشد و مشمول تنفس بازپرداخت اقساط تا اول خردادماه سال ۱۴۰۰ است


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا