جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30896
تعداد نظرات: ۰

دکتر کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رییس جمهور و مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در راس هیاتی از بندر بوشهر دیدن کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 دی 1399 - 12:49

در این بازدید مشاور معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه با حضور در بالکن طبقه هفتم ساختمان برج  بندر بوشهر، از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفتند.

سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهردر ابتدای این بازدید، ضمن خیر مقدم به مقام بازدید کننده و هیات همراه به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل و طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین پرداخت.

ارجمند زاده گفت: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل  آن به یک بندر نسل سومی با اجرایی شدن جزیره نگین و اتصال آن به راه آهن و استقرار  صنایع ارزش افزوده ای در پسکرانه مجتمع بندری نگین خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: بندر بوشهر دارای ظرفیت هاو پتانسیل های بالا و ویژه ای  در حوزه دریایی ، بندر ی میباشد که این مهم لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان را طلب میکند

ارجمند زاده عنوان کرد: مجتمع بندری نگین در فاز نخست ودر حال حاضر دارای ۴۰ هکتار مساحت میباشد که از طریق یک راه دسترسی سه کیلومتری به بزرگراه خلیج فارس متصل شده است و با احداث دایک حفاظتی که به موازات این راه دسترسی ایجاد شده امکان توسعه  تا ۴۰۰ هکتار را دارا میباشد.

گفتنی است، در ادامه این بازدید جلسه ای باحضور مدیران  دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیتهای اقتصادی، در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

بازدید مشاور معاون اول
بازدید مشاور معاون اول
بازدید مشاور معاون اول
بازدید مشاور معاون اول

بازدید مشاور معاون اول
بازدید مشاور معاون اول


برچسب ها: #بندر بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا