شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30878
تعداد نظرات: ۰

واحد پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس در راستای تعامل با متولیان تولید علم و دانش فراخوان همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان بوشهر صادر کرد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 6 دی 1399 - 17:16

حمایت سازمان منطقه ویژه پارس از پروژه های تحصیلات تکمیلی استان بوشهر

خشایار پور محمد شاهینی، رییس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس در این باره گفت؛ به منظور بهبود فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با رعایت قوانین و مقررات وزارت نفت،  سازمان منطقه ویژه پارس اقدام به حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر می‌کند.

 

رییس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه افزود. محورهای حمایت از پروژه های دانشجویان در حوزه های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیر عامل ، سرمایه گذاری ،مدیریت و منابع انسانی، آمایش سرزمین ،تاثیرات متقابل جامعه و صنعت وهمچنین اثرات تحریم ها بر مناطق ویژه اقتصادی خواهد بود.

 

پورشاهینی از  از روسای دانشگاهها و مراکز علمی استان بوشهر  درخواست کرد که مراتب را به اطلاع دانشکده ها ، واحدها و مجموعه های زیر دست و اعضای هیئت علمی خود برسانند.

 

لازم به ذکر است که نمودار اجرایی و چگونگی حمایت از پروژه های تحصیلات تکمیلی در درگاه اینترنتی سازمان منطقه ویژه پارس به نشانی www.pseez.ir زیر پورتال پژوهش و فناوری قابل دسترسی می‌باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا