پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30871
تعداد نظرات: ۰
سواستفاده از نام مدیرکل ورزش و جوانان برای جذب آرا!

هفته آخر آذرماه ( روزهای۲۲ الی ۳۰ )شروع و مهلت نام نویسی داوطلبان هیات کاراته استان بود که گذشت.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 3 دی 1399 - 13:15

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مهرماه سال جاری، به درخواست اکثریت کاراته کاران اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده نمود که طی آن ریاست هیات تغییر یافت. و پیمان نوروزی از کارکنان اداره کل به عنوان سرپرست معرفی گردید تا زمینه و تشریفات برگزاری مجمع را فراهم نماید.

 

نکته غیر قابل انتظار اینکه ، فردی با سابقه ی ۲۰ سال دوری از ورزش بعنوان سرپرست دبیری انتصاب شد.
داستان نگرانی خانواده پرجمعیت کاراته از همین جا آغاز می شود که دبیر موقت با رفتار و اعمال اعتراض برانگیز،نومیدی را به خانواده کاراته برگرداننده است.

پیگیری ها در مورد اتفاقات این روزهای کاراته، حاکی از آن هست که سرپرست دبیری هیات بجای انجام رسالت خویش، عمده ی نگاه و تلاش خود را معطوف به بسترسازی جهت کاندیداتوری و رای آوریجهت ریاست نموده و به پشتوانه ی جایگاه کنونیش از هر راهی برای نزدیک شدن به افراد تاثیر گذار این رشته استفاده می کند.
خبرهای رسیده نشان از این دارد که وی صراحتا خود را گزینه اداره کل ورزش برای ریاست هیات کاراته معرفی می نماید که با خواهش و تاکید شخص بهروزیان فرد مدیرکل پا به این عرصه گذاشته است. ”

حال سوال این هست که واقعا اداره کل از این اقدامات سرپرست دبیری هیات آگاه می باشد؟
آیا مدیرکل و حراست این اجازه را به وی داده اند یا با سواستفاده از مشروعیت مدیران ارشد اداره کل سعی در مصادره آبروی آنها را دارد؟
آیا کسی هست که با شفافیت به پاسخگویی پردازد؟

 


برچسب ها: #کاراته
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا