چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30837
تعداد نظرات: ۰
دو کلام با فعالان اجتماعی؛

اخیراً انتقاداتی به مسائل فنی ستارگان شده که ظاهراً به مزاق فعالان مدنی و برخی از معاونان تازه انتصاب شده‌ی این باشگاه خوش نیامده تا آنجاکه با حمایت‌های غلط، احساسی و کورکورانه‌ی جلوی پیشرفت تیم هم گرفته‌اند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 26 آذر 1399 - 20:14

مرصاد پنا – روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ بود که هندبال ستارگان دشتستان با تیمی نسبتاً قوی و حمایت‌های فعالان اجتماعی،اقشار مختلف و به‌‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان که نقش و کوشش خود را در لیگ‌ برتری شدن ستارگان به‌خوبی ایفا کردند که تاکنون نیز ادامه دارد به لیگ برتر ایران صعود کرد و برای اولین‌بار در تاریخ ورزشِ دشتستان تیمی در رده‌ی بزرگسال توانست پله‌های ترقی را به‌خوبی طی کنند. سپس در سوپر لیگ هندبال، تیزپلنگان خود را با تمام توان و با هدایت سرمربی خوش‌آتیه و جذاب به حریفان خود به‌صورت وحشتناکی حمله‌ور شوند.

 

بگذریم در اولین فصل حضور ستارگان در رقابت‌ها چه گذشت و با چه مکافاتی در لیگ ماندنی شد!

 

هندبال ستارگان دشتستان در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر کشور (این‌فصل) به‌خصوص این روزها ستارگان ما وضعیت خوبی ندارد. تا آنجاکه با پشت سر گذاشتن پاییز ۹۹ تاکنون اولین برد خود را با نفت و گاز گچساران که همین دیروز بود را به‌دست آوردند و بالاخره طلسم شکست که جا دارد خداقوت جانانه‌ای خدمت بازیکنان و کادر فنی تیزپلنگان عرض کنم.

نگارنده خودش را حامی فابریک ستارگان می‌داند چراکه بارها در محافل مختلف عنوان کرده که مسئولان محترم و ارجمند باشگاه ستارگان عشقشان حامی‌ست… بگذارید راحت‌تر عرض کنم حامی اما از نوع غلطش که واقعاً مشخص نیست چرا ! غافل از آنکه کسی‌که نقد می‌کند همان یک هوادار به‌تمام معناست و بهتر است به‌جایِ خفه‌ کردن،حرکت وی را تحسین نماییم.

رضا عباسی فردی‌که زحمات زیادی پای این تیم کشیده از رده‌های پایه گرفته تا این بزرگسالانی که امروز شاهدش هستیم. الحق‌والانصاف بایستی دستان امثال آقا رضای عباسی بوسید که از جان و دل مایه می‌گذارند برای موفقیت هرچه بیشتر تیم و نام هندبال دشتستان در سطح اول ایران زحمت می‌کشند.

اکنون نگارنده روی صحبت‌اش با فعالان مدنی و اجتماعی است که همیشه به‌عنوان یک حامی شاید حتی بیش از توان خود،وقت خویش که همان طلای گران‌بهاست را هزینه کرده‌اند.

اخیراً انتقاداتی به مسائل فنی ستارگان شده که ظاهراً به مزاق فعالان مدنی و برخی از معاونان تازه انتصاب شده‌ی این باشگاه خوش نیامده تا آنجاکه با حمایت‌های غلط، احساسی و کورکورانه‌ی جلوی پیشرفت تیم هم گرفته‌اند.

فعالان مدنی عزیز؛
بزرگوارانی که همیشه ادعای مطالبه‌گری و نقدتان می‌شود،اگر قرار است در این عرصه ادامه دهید لطفاً دیگر اسمی از منافع عموم و مطالبه‌گری نیاورید چرا که همین حمایت‌ها و توجیه‌های بی‌خود و بی‌جهت شماست که موجب شده بخشی از عدم نتیجه‌گیری مطلوب این تیم در لیگ برتر باشد.

یقیناً اگر نقدی می‌شود از سر دلسوزی‌ست و چه ‌خوب است وقتی در مقابل انتقادها پاسخی نداریم حداقل سکوت کنیم !

به‌امید موفقیت ورزش دشتستان در سطح ملی و فراملی


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا