صدای استان : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن “برق من” ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.
سایت خبری تحلیلی صدای استان:
روابط عمومی شرکت برق استان؛ اردشیر مذکوری افزود: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده که با توجه به محدودیتهای کرونایی میتواند بسیاری از ترددهای غیرضرور را کاهش دهد.
وی بیان کرد: متقاضیان میتوانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام نمایند .
مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش “خدمات صورتحساب”، “خاموشی”، “برق امید” و “خدمات مشترکین” قابل دسترسی است.
وی گفت: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تایید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن میتوانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهرهمند شوند.
مذکوری اظهار کرد: امکان ثبت شناسه قبضهای مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و باتوجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونه ای طراحی شده که کاربران با میزان مهارتهای متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.