پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30199
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن “برق من” ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 5 آبان 1399 - 16:02

روابط عمومی شرکت برق استان؛ اردشیر مذکوری افزود: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده که با توجه به محدودیت‎های کرونایی  می‎تواند بسیاری از ترددهای غیرضرور را کاهش دهد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام نمایند .

مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش “خدمات صورتحساب”، “خاموشی”، “برق امید” و “خدمات مشترکین” قابل دسترسی است.

وی گفت: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تایید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن می‎توانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهره‎مند شوند.

مذکوری اظهار کرد: امکان ثبت شناسه قبض‎های مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و باتوجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونه ای طراحی شده که کاربران با میزان مهارت‌های متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.


برچسب ها: #برق بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا