جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30156
تعداد نظرات: ۰

سیف اله غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم در پی ۱۳ اکتبر روز جهانی کاهشه اثرات بلایای طبیعی گفت: ۱۳ اکتبر به عنوان روز بین المللی کاهش خطر بلایا شناخته می شود و هر ساله شعاری متناسب با اهداف کاهش خطر بلایا پیشنهاد می گردد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 مهر 1399 - 22:00

به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم، سیف اله غلامی رئیس این جمعیت در پی ۱۳ اکتبر روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: ۱۳ اکتبر به عنوان روز بین المللی کاهش خطر بلایا شناخته می شود. هر ساله شعاری متناسب با اهداف کاهش خطر بلایا پیشنهاد می گردد.

وی افزود: شعار امسال در راستای اولویت دوم سند سندای تحت عنوان “حکمرانی خطر بلایا در برنامه ها و راهبردهای کشورها” و هدف پنجم این سند یعنی “افزایش قابل توجه تعداد کشورهای دارای راهبرد و برنامه های کاهش خطر بلایا در سطح ملی و محلی تا سال ۲۰۲۰” انتخاب شده است.

غلامی تصریح کرد: بر این اساس می توان از وقوع بسیاری از بلایا پیشگیری نمود، اگر و اگر راهبردهای کاهش خطر برای مدیریت و کاهش خطر وجود داشته باشد و یا از ایجاد خطرات جدید پیشگیری گردد.

رئیس هلال احمر دیلم افزود: لازمه این موضوع وجود یک حکمرانی خوب خطر بلایا است. بنابراین برای شعار امسال، “همه چیز وابسته به حکمرانی خطر است”، در نظر گرفته شده است.

غلامی در پایان گفت: جمعیت هلال احمر در زمینه های جوانان، داوطلبان و امداد در تلاش است که در ارتقای سطح سلامت جامعه آموزش هایی ارائه دهد تا مردم بتواند در زمان بلایای طبیعی پیشگیری های لازم را انجام دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا