پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30128
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مسئولان تیم فوتبال امید گناوه پس از کش و قوس‌های فراوان از موضع قبلی خود مبنی بر انصراف از ادامه تیم‌داری و حضور در لیگ دسته دوم به دلیل مشکلات مالی، منصرف شدند و اعلام کردند با وعده‌های حمایتی که از سوی مسئولان استانی و شهرستانی دریافت کرده‌اند، تیم را برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مهر 1399 - 19:23

ایرنا؛ مسئولان باشگاه امید گناوه پیش از این اعلام کرده بودند به دلیل مشکلات حاد مالی توان ادامه تیم‌داری را ندارند و تا دیر نشده باید مسئولان به کمک این تیم که کمک به نشاط و سلامت و پویایی ورزش این منطقه است، بشتابند.

تیم فوتبال امید گناوه از انصراف در لیگ دسته دوم منصرف شد

مسئولان این تیم برای نگه داشتن و نفروختن این تیم چندین جلسه با مسئولان استانی و شهرستانی نشست‌های متعددی برگزار کردند و از آنان خواستند برای پویایی فوتبال این منطقه به آنان کنند.

هیات مدیره این تیم در  جلسه اخیر خود با وجود مشکلات مالی در نهایت به این نتیجه رسیدند در فصل جدید لیگ دسته دوم بمانند و دل هوادران و ورزش دوستان را خوش کنند.

هم‌اکنون باشگاه امید گناوه در رده‌های سنی مختلف شامل نوجوانان در لیگ برتر کشور، جوانان در لیگ مناطق کشور و بزرگسالان در لیگ دسته دوم کشور چندین سال حضور دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه امید گناوه گفت: با همه مشکلاتی که این تیم در فصل گذشته داشت و بطور حتم در فصل جدید نیز با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد اما باتوجه به نیازی که در سطح شهرستان احساس کردیم و درخواست‌هایی که هواداران همیشه همراه و حمایت گر داشتند، تصمیم به حضور در لیگ دسته دوم گرفتیم.

سیدمحسن موسوی افزود: البته امید مسئولان این تیم به مسئولان استانی و شهرستانی است و با توجه به پیگیری و برگزاری نشست‌های متعدد و قول‌های داده شده توسط استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر،  فرماندار و شورای اسلامی و شهرداری شهرستان گناوه دلگرم و خوشبین هستیم.

وی اظهارداشت: با توجه به مشکلات زیاد این تیم تصمیم گرفتیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور نسبت به فصل قبل از بازیکنان بومی استفاده  کرده و تمرینات را از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه امید گناوه گفت: این باشگاه تاکنون تنها در رده بزرگسالان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌است که بیشتر آن بدهی بدهکاران است و بدلیل وضعیت بد مالی نتوانستیم پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: برای حضوری قوی در فصل جدید حداقل به سه میلیارد تومان نیاز داریم که در شرایط بد اقتصادی امکان تامین منابع ازسوی این باشگاه مقدور نیست و چشم انتظار وعده مسئولان هستیم.

مدیرعامل باشگاه امید گناوه گفت: این تیم در چند رده سنی مختلف در لیگ های کشور چندین سال حضور دارد و توانسته با  فرازو نشیب‌های فراوان با موفقیت به پایان برساند.

محمد فریدونی افزود:  درصورتیکه امتیاز تیم‌های رده سنی امید در لیگ کشور فروخته می‌شد باید سال‌ها بگذرد تا مجدد چنین  فرصتی برای این شهرستان فراهم شود که در رده‌های  سنی مختلف در سطح کشوری فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد: حمایت کردن به این تیم، کمک شایانی به ورزش منطقه و حفظ سلامت و نشاط جامعه و نجات جوانان ورزشکار در برابر آسیب های اجتماعی خواهد کرد.


برچسب ها: #امید گناوه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا