جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30122
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : عباس جمشیدی گفت: عادی انگاری برخی افراد در قبال کرونا دیگر افراد جامعه را درگیر می‌کند، بنابراین طرح آگاهی بخشی پیشگیری از کرونا با رویکرد فرهنگی در این شهرستان اجرا می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مهر 1399 - 15:17

روابط عمومی این فرمانداری؛ فرماندار بوشهر در نشست با سازمان‌های مردم نهاد بوشهر بیان کرد: طرح آگاهی بخشی پیشگیری از کرونا با سه ضلع فرمانداری، بهداشت و درمان و سازمان‌های مردم نهاد در بوشهر اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این طرح، برنامه‌ای کاملا فرهنگی است که هدف از اجرای آن فرهنگ سازی، توجیه موضوع و اعلام نگرانی‌های موجود درباره خطر کرونا به مردم است و برخورد با افراد در دستورالعمل این طرح قرار ندارد.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: فعالیت این طرح مبتنی بر آموزش است، بنابراین سمن‌ها در امر آگاهی بخشی از برخوردی که سبب واکنش مردم شود، خودداری کنند.

جمشیدی افزود: در مرحله بعد از آموزش و آگاهی بخشی، برخورد با اصنافی که به تذکر‌های پی در پی توجه نکرده باشند به عهده بهداشت، گروه بازرسی، دادسرا و همکاران انتظامی است که در چارچوب مجازات تعیین شده با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

او با اشاره به پر بودن بیمارستان‌های استان و شمار بالای مبتلایان، گفت: با توجه به اینکه عادی انگاری برخی افراد در قبال کرونا دیگر افراد جامعه را درگیر می‌کند بنابراین بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا از همه ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی و به ویژه از قابلیت سازمان‌های مردم نهاد برای آگاه کردن مردم استفاده می‌کنیم.

فرماندار بوشهر در خصوص بازرسی از ادارات نیز عنوان کرد: در این زمینه مدیر مسئولیت رفتار کارمندان در اداره را به عهده دارد بنابراین تاکید می‌شود گروه‌های بازرسی در مراجعه به ادارات با مدیر دستگاه دیدار کنند و درصورتی که نقص و مساله‌ای وجود دارد او را درجریان بگذارند و تذکر دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا