جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30116
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار دشتی گفت: به دلیل رعایت نکردن مناسب پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی شهروندان شمار فوتی‌ها و بستری‎‎های بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان رو به افزایش است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مهر 1399 - 13:11

عبدالله نادری روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان دشتی اظهار داشت: انتظار داریم مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار دشتی: شمار فوتی‌های کرونا در این شهرستان رو به افزایش است

وی افزود: برخی افراد نسبت به خطرهای این بیماری بی توجه هستند که این موضوع باعث ایجاد مشکل برای خودشان و دیگر شهروندان می‌شود.

فرماندار دشتی تاکید کرد: در ادارات و صنوف این شهرستان هیچ خدمتی به افراد بدون ماسک ارائه نشود و با متخلفان برخورد می‌شود.

نادری اضافه کرد: بازارهای هفتگی، پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای، آرامستان‌ها تا اطلاع ثانویه تعطیل و مسئولیت آن نیز بر عهده شهرداران است.

وی بیان کرد: همچنین اماکن ورزشی و آموزشی تعطیل و سلف غذا در رستوران‌ها ممنوع است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: نظارت بر مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشان، میوه تره بار، نانوایی‌ها و کارگاه‌های تولیدی با جدیت ادامه داشته باشد و با متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

وی گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا در شهرستان دشتی تاکنون ۳۳ نفر براساس ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند که بیشتر این فوتی‌ها مربوط به ماه‌های شهریور و مهر است.

نادری افزود: هم اکنون آمار بستری‌های بیماران کرونایی در این شهرستان روزانه ۱۵ نفر است که نسبت به قبل ۲ برابر شده‌است.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا