چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30111
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را در سواحل از جمله مشکلاتی عنوان کرد که ادامه یافتن آن باعث فعال ماندن زنجیره انتقال می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مهر 1399 - 11:02

سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ نفر به کرونا قطعی است.

او تعداد بیماران بستری در این بخش‌ها را ۳۱۲ نفر عنوان کرد و افزود: اکنون ۴۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که ۱۵ نفرشان در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا که در ۲۱ مهر تأیید و اعلام شد، بیان کرد: در روز‌های گذشته یک بانوی ۳۸ ساله تبعه افغانستان باسابقه بیماری قلبی عروقی، دو بانوی ۶۵ و ۶۶ ساله باسابقه دیابت و فشارخون بالا، یک آقای ۷۰ ساله باسابقه بیماری قلبی و یک نوجوان ۱۷ ساله با بیماری زمینه‌ای براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سواحل بوشهر

کشمیری افزود: مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۱ مهر به ۶۳۹ نفر رسیده است.

او ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۴۸ نفر نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا در استان تاکنون ۱۳ هزار و ۸۲۴ نفر از هم استانی‌ها به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۹ هزار و ۴۳۸ نفر به‌طور قطع از این بیماری بهبود یافته‌اند.

کشمیری تاکید کدر: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سواحل از سوی مردم ازجمله استفاده نکردن از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ازجمله مشکلات ما است که ادامه این روند باعث فعال ماندن زنجیره انتقال می‌شود.


برچسب ها: #بوشهر #فوت #کرونا
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا