پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30109
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده استان بوشهر بعد از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رتبه سوم را در کشور کسب کرده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مهر 1399 - 10:10

باشگاه خبرنگاران / دکتر سعید کشمیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر را ۶۰ درصد دانست و افزود: بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده، استان بوشهر بعد از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رتبه سوم را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در اداره‌ها و سازمان‌های فعال استان بوشهر ۹۶ درصد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۹۰ درصد است عنوان کرد:  بررسی‌ها نشان می‌دهد این استان رتبه نخست کشور را در این موارد کسب کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه استفاده از ماسک در بانک‌ها ۹۷درصد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۸۸ درصد است تاکید کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سواحل از سوی مردم از جمله استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله اجتماعی از جمله مشکلات ماست که ادامه این روند باعث فعال ماندن زنجیره انتقال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از ماه صفر مراسم عروسی و جشن افزایش می‌یابد بیان کرد: باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در آیین‌های عروسی، راهکار لازم برای جلوگیری از تجمع و شلوغی ارائه شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به اعمال قانون جریمه افرادی که پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند افزود: اکنون در تهران این مهم اعمال قانون می‌شود که از هفته آینده در دیگر استان‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا