جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30095
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از آموزش دو هزار و ۳۱ نفر از مخاطبین خانه‌های هلال در شش‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 مهر 1399 - 17:21

۲۰۰۰ نفر از اعضای خانه‌های هلال استان بوشهر آموزش ‌دیده‌اندغلامرضا حاجیانی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ دوره در زمینه آموزش‌های تخصصی و عمومی و ضمن خدمت جهت کارکنان، امداد گران و آحاد جامعه نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر در این مدت ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۰۰ نمونه تراکت، بروشور، پوستر، فیلم، انیمیشن و سایر موارد در زمینه آماده سازی مردم نسبت به ویروس کرونا تهیه، توزیع و پخش کرده است.

حاجیانی اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز در استان بوشهر و مساعد نبودن شرایط جهت آموزش‌های حضوری سایت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال با آدرس khadem.ir. بستری مناسب جهت مراجعه عموم مردم نسبت به فراگیری آموزش‌های امدادی و غیره است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت مربیان و امداد گران این جمعیت با حضور در مناسبت‌های مختلف مذهبی، فضاهای تفریحی و باز و محلات نسبت به آموزش‌های حضوری امداد و کمک‌های اولیه در قالب آموزش همگانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا