سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30091
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با انجام هزار و ۶۴۰ کیلومتر شبکه گذاری، همه شهر‌ها و ۹۵ درصد از روستا‌های شهرستان دشتستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 مهر 1399 - 16:54

مسلم رحمانی بیان کرد: به منظور گازرسانی به شهرستان دشتستان، افزون بر هزار و ۶۴۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته که ۸۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها و ۸۴۰ کیلومتر نیز در روستا‌های این شهرستان اجرا شده است.

او ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در این شهرستان هم اکنون همه ۹ شهر دشتستان و ۹۵ روستای این شهرستان معادل ۹۵ درصد روستاها از نعمت گاز برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه گازرسانی در اقصی نقاط استان صورت گرفته است، گفت: امسال با گازرسانی به هشت روستای جدید با ۶۶۰ خانوار، ضریب نفوذ گاز روستایی در دشتستان به ۹۸ درصد خواهد رسید.

رحمانی عنوان کرد: تا کنون ۵۳ هزار و ۶۵۶ انشعاب گاز در این شهرستان نصب شده است که تعداد ۳۴ هزار و ۱۰۳ انشعاب در شهر‌ها و ۱۹ هزار و ۵۵۳ انشعاب نیز در روستا‌ها است.

او بیان کرد: ۴۵هزار و ۱۶۸ مشترک در این شهرستان از خدمات گازرسانی استفاده می‌کنند که ۳۳ هزار و ۶۴۶ مشترک در شهر‌ها و ۱۱ هزار و ۵۲۲ مشترک در بخش روستایی هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا