پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30072
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : با پیوستن مهدی مهدی پور به جمع بازیکنان استقلال لیست خریدهای لیگ برتری این تیم تنها یک جای خالی دارد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 مهر 1399 - 20:32

تیم استقلال تهران روز گذشته از ششمین خرید لیگ برتری خود نیز رونمایی کرد تا این تنها و تنها یک جای خالی برای پر کردن سهمیه لیگ برتری در روزهای آتی نقل و انتقالات داشته باشد.

 

 سعید واسعی ؛ آخرین خرید؟

 

هافبک مشهدی تیم پیکان از ابتدای فصل نقل و انتقالات در تیررس باشگاه استقلال بود و مذاکراتی هم با او صورت گرفت و این بازیکن هم طی مصاحبه هایی از علاقه خودش و باشگاه استقلال برای به سرانجام رسیدن قرارداد سخن گفت. تنها مشکل شکل گیری قرارداد مابین باشگاه استقلال و سعید واسعی درخواست مبلغی از سوی باشگاه پیکان به عنوان رضایتنامه بود که با توجه به پرواز تیم استقلال به قطر و حضور در رقابت‌های آسیایی این موضوع تا بازگشت آبی‌ها از این رقابت‌ها بدون هیچ پیشرفتی مسکوت باقی ماند .

حذف از رقابت های آسیایی و اخراج احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه باعث شد تا باز هم ماجرای سعید واسعی بدون تغییر باقی بماند و مذاکرات ادامه نیابد اما روز گذشته آرش برهانی در مصاحبه ای اعلام کرد که کادرفنی جدید استقلال برای جذب واسعی علاقه‌مند است تا به نظر برسد این بازیکن پس از کش و قوس های یک ماهه به اردوی آبی پوشان اضافه شود.

 

سورپرایز ویژه؟ یک دفاع چپ معروف

 

علیرغم آنکه برهانی از سعید واسعی به عنوان آخرین هدف استقلال در فصل نقل و انتقالات سخن گفت، اما احتمال فسخ قرارداد هروه میلیچ دفاع چپ آبی‌ها باعث شده تا کادرفنی برای جذب یک بازیکن در این پست احساس نیاز شدید کند و حتی برای یک خرید جنجالی آماده شود. البته اگر مسئولان تیم استقلال بتوانند پول میلیچ را پرداخت و او را به بازگشت راضی کنند ، سعید واسعی به باشگاه استقلال خواهد پیوست اما اگر این اتفاق رخ ندهد یک دفاع چپ معروف به جمع آبی ها اضافه خواهد شد که می تواند جنجالی ترین نقل و انتقال لیگ بیستم نیز نام گیرد.


برچسب ها: #استقلال #واسعی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا