جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30058
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: مشخص شدن مالکیت اراضی محدوده طرح جامع دهکده دانایی بوشهر ضروری است تا پس از آن برای فعالیت‌های فناوری و نوآوری اقدام شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 مهر 1399 - 13:21

عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح‌های فناورانه استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اهمیت دانش‌های روز در عرصه‌های علمی به ویژه فعالیت‌های فناوری، گسترش خدمات فناورانه رویکرد مهم در استان است.

او افزود: شهرک زیست فناوری دلوار و طرح جامع دهکده دانایی خلیج فارس در جزیره عباسک دو طرح مهم فناورانه استان است که در این جلسه مشکلات پیش روی این دو طرح بررسی می‌شود.

استاندار بوشهر پس از ارائه پیشنهادها و نظرهای مدیران و کارشناسان مربوط به دو طرح یاد شده، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در زمینه طرح‌های فناورانه باید صورت گیرد این است که پیچ و خم‌های اداری در مسیر این طرح‌ها برداشته شود.

گراوند بیان کرد: سازمان عامل شهرک زیست فناوری دلوار، پارک علم و فناوری خلیج فارس است و هر گونه واگذاری زمین از سوی شهرک‌های صنعتی و سایر مجوز‌های قانونی هم باید از سوی دستگاه‌های متولی با مدیریت پارک علم و فناوری انجام گیرد.

او با اشاره به ضرورت بازنگری در طرح جامع دهکده دانایی خلیج فارس در جزیره عباسک بیان کرد: مشخص شدن مالکیت اراضی محدوده طرح جامع دهکده دانایی بوشهر ضروری است تا پس از آن اقدام‌های بعدی برای فعالیت‌های فناوری و نوآوری از سوی پارک علم و فناوری انجام گیرد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تولید دانش و صادرات محصولات مختلف فناورانه از اهداف مهم ما در دهکده دانایی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا