پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 30007
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان گفت: هم اکنون تست کرونا ۴۵ درصد بازیکنان و کادرفنی این تیم مثبت شده‌است که با این شرایط انتظار است فدراسیون برای زمینه تعویق بازی‏‌های این تیم را فراهم کند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 مهر 1399 - 16:07

کرونا تیم  لیگ برتری هندبال دشتستان را زمین‏‌گیر کرد رضا عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع بازیکنان و کادرفنی تیم هندبال ستارگان دشتستان ۲۳ نفر است که بر اساس نتایج آزمایش‌ها از این شمار اکنون ۱۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی بیان کرد: نوبت نخست تست کرونا بازیکنان و مربیان تیم سوم مهرماه بود که جواب تمامی تست‎ها منفی اعلام شد و در ادامه این نتیجه گیری با هدف جلوگیری از ابتلا بازیکنان تیم به کرونا با شرایطی سفت و سخت به قرنطینه رفت.

عباسی ادامه داد: پس از دیدار دوستانه روز ۱۱ مهرماه با تیم شهید شاملی کازرون بود که با انجام دومین دور آزمایش از سوی  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تست کرونا ۱۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی مثبت اعلام شد.

وی گفت: با این وضعیت همه بازیکنان اعم از مبتلا شدگان و افراد غیر مبتلا به صورت مجزا زیرنظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به قرنطینه رفتند تا هر چه زودتر با رهایی از ویروس کرونا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر کسب کنند.

عباسی یادآور شد: تیم ستارگان امسال بازیکنان شایسته‌ای دارد و مصمم به قرار گرفتن در جمع ۶ تیم لیگ برتر هندبال کشور است.

وی افزود: با وجود دامن زدن برخی از رسانه‎ها به انصراف ستارگان دشتستان از لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی این موضوع صحت ندارد زیرا  حتی قرارداد هتل مدنظر تیم نیز در تهران منعقد شده‌است.

عباسی تاکید کرد: انتظار است فدراسیون هندبال در ادامه تصمیم‎های شایسته و جامع خود زمینه را برای حضور ستارگان دشتستان در لیگ برتر فراهم کند.

وی یادآور شد: براساس قانون هر تیم چنانچه بیش از ۳۵ درصد بازیکن کرونایی داشته باشد قادر به شرکت کردن در مسابقات نیست که این درصد اکنون برای تیم ستارگان حدود ۴۵ درصد است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا