جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29997
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در این مدت باشگاه پرسپولیس نه تنها اهمیتی به این نامه نداده بلکه پاداش برخی از بازی‌های سرخپوشان در قطر نیز به رادوشوویچ تعلق نگرفت. در کنار این مسئله باشگاه پرسپولیس خانه تحت اجاره وی در تهران را هم تمدید نکرده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 مهر 1399 - 15:21

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط فسخ قرارداد یک‌طرفه با این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش  تسنیم، باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که مطالبات بوژیدار رادوشویچ که مربوط به قرارداد فصل پیش او است را پرداخت نکرده و همین مسئله باعث شد وکیل کروات این دروازه‌بان با ارسال نامه‌ای به این باشگاه تهدید به فسخ یک‌طرفه قرارداد کند.

در این مدت باشگاه پرسپولیس نه تنها اهمیتی به این نامه نداده بلکه پاداش برخی از بازی‌های سرخپوشان در قطر نیز به رادوشوویچ تعلق نگرفت. در کنار این مسئله باشگاه پرسپولیس خانه تحت اجاره وی در تهران را هم تمدید نکرده است.

این در حالی است که رادوشویچ ۳ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در حال حاضر با نامه‌نگاری‌هایی که با این باشگاه انجام داده و ۵ ماه نیز حقوقش عقب افتاده، می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و تمام حق‌وحقوقش را طلب کند. رادوشویچ بارها در چنین شرایطی قرار گرفته اما گفته به خاطر هواداران پرسپولیس از این کار صرف‌نظر کرده است. به نظر می‌آید این بار شرایط فرق می‌کند چرا که او از بی‌توجهی‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس گلایه‌مند است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا